Klanttevredenheidsonderzoek 2019, een nieuw jasje

Ieder jaar ronden we af met een klanttevredenheidsonderzoek. Inzicht krijgen via vragenlijsten is immers onze business. Voor de medewerkers en de directie van NETQ Healthcare is het belangrijk hoe onze klanten NETQ Healthcare en ons product ervaren. Naast individueel contact en verschillende klantbijeenkomsten, willen wij ook via metingen steeds aansluiten bij de behoeften van onze gebruikers en die van hun cliënten.

Afgelopen december hebben we ons NETQ Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vernieuwd. Ten eerste hebben we een bredere lijst van respondenten uitgenodigd, onze contacten hebben behandelaren en managers van hun instelling gevraagd deel te nemen. Ten tweede bestaat de vragenlijst uit een heel korte kern, met optioneel verdiepende vragen. Tot slot heeft het KTO2019 het nieuwe jasje van NETQ; de beta-versie van de Vragenlijstafnemer.

Benieuwd naar de resultaten? Lees hier verder!