Nieuw JIRA portaal voor al uw supportvragen

Begin maart heeft NETQ Healthcare een nieuwe versie van JIRA in gebruik genomen voor de afhandeling van supportvragen voor al haar klanten. Naast de bestaande mogelijkheid om supportvragen per mail in te dienen, kunt u vanaf nu ook uw vragen direct indienen en bekijken in het nieuwe online JIRA portaal. Met de overgang naar deze nieuwe versie, kunt u gebruik maken van de geavanceerde functionaliteiten die het nieuwe JIRA portaal biedt en hopen wij u nog beter van dienst te zijn.

Wij nodigen onze klanten dan ook van harte uit om vanaf nu al uw supportvragen in te dienen via het nieuwe portaal!

Hoe werkt het?
Om toegang te krijgen tot het nieuwe portaal, dient u eerst uw account te activeren. Dit doet u door een supportvraag per mail bij ons in te dienen via ons supportmailadres support@netqhealthcare.nl. Nadat u een supportvraag per mail heeft ingediend, krijgt u een e-mail waarin u gevraagd wordt om uw account te activeren voor het nieuwe JIRA portaal. Na de activatie van uw account, kunt u direct inloggen in het nieuwe portaal via deze link.

Uw supportvraag staat meteen in ons nieuwe portaal en hoeft u niet nog een keer online in te dienen. Nadat uw account is geactiveerd, krijgt u de eerstvolgende keer dat u een supportvraag per mail bij ons indient niet meer het verzoek toegestuurd om uw account te activeren.

Stel al uw supportvragen in het nieuwe portaal
Na de activatie van uw account, kunt u al uw supportvragen direct in het nieuwe JIRA portaal terugvinden. Heeft u een nieuwe supportvraag, dan kunt u die meteen ook aanmaken. Bij het indienen van een supportvraag in het nieuwe portaal kunt u tevens aangeven wat voor type vraag het betreft, zodat wij hier gerichter op kunnen reageren.

Meer informatie?
Wilt u aanvullende informatie over het monitoring platform van NETQ Healthcare? Bel naar 088 – 2444100 of mail sales@netqhealthcare.nl of laat uw gegevens hieronder achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.