St. Antonius Ziekenhuis meet patiëntervaringen met PROMs

Om te werken aan verdere verbetering van zorgkwaliteit en effectiviteit van behandelingen maakt het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht/Nieuwegein gebruik van NETQ PROMs, de online oplossing voor het verzamelen van patiëntervaringen en zorguitkomsten. Het St. Antonius meet patiëntervaringen met behulp van digitale vragenlijsten (PROMs). De afdeling orthopedie is hiermee bezig sinds februari 2013. De eerste reacties van patiënten en behandelaars zijn positief. De aanpak wordt ook verbreed naar andere patiëntgroepen.

Lees verder

Altrecht kiest voor NETQ ROM

Altrecht, specialist in geestelijke gezondheidszorg in de regio Utrecht, gaat aan de slag met NETQ ROM. “We zijn heel blij dat Altrecht gekozen heeft op inhoud voor NETQ ROM. Dit is het mooiste bewijs voor de kracht van ons product” aldus Edwin van Leeuwen, senior account manager NETQ Healthcare.

Lees verder

Curium-LUMC meet behandeleffect bij patiënten met NETQ ROM

Curium-LUMC, het academisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie in Zuid-Holland noord en Midden-Holland, heeft gekozen voor NETQ ROM. Door middel van de SaaS (Software as a Service)-applicatie van NETQ Healthcare wordt een groot deel van de uitvoering van ROM (Routine Outcome Monitoring) binnenkort automatisch verwerkt.

Lees verder