Vernieuwd supportportaal

De supportafdeling van NETQ Healthcare heeft recentelijk het eigen supportportaal onder handen genomen. In dit portaal kunt u middels tickets eenvoudig uw vragen stellen aan de supportafdeling en kunt u problemen registreren. Uw geregistreerde tickets zijn eenvoudig in te zien en te volgen via het portaal.

NETQ Healthcare supportHet supportportaal is te benaderen via https://netqhealthcare.atlassian.net/servicedesk. Heeft u eerder met de servicedesk gemaild, dan kunt u met ditzelfde e-mailadres toegang krijgen tot het portaal. Bent u uw wachtwoord vergeten, vul dan uw e-mailadres in en klik op de ‘Wachtwoord vergeten?’-link (let op: deze link is pas te zien nadat het e-mailadres is gevuld en op de knop ‘Volgende’ is geklikt. Enkele van deze stappen zijn helaas in het Engels).

Naast de mogelijkheid om uw vraag te stellen of probleem te registreren, biedt het supportportaal ook een kennisbank waarin u veel informatie kunt vinden over NETQ ROM. Deze kennisbank groeit wekelijks met relevante en handige informatie zoals de kennisartikelen, release notes en FAQs.

Wij verzoeken u om toekomstige tickets via het supportportaal te registreren. Zowel voor u als voor onze supportafdeling biedt deze manier van registratie handige voordelen.

Vragen over het gebruik van het supportportaal kunt u stellen via het portaal zelf, maar uiteraard ook via de telefoon of middels een e-mail naar support@netqhealthcare.nl.